Sydney🇦🇺

13 oktober 2017 - Haymarket, Australië

Hoi iedereen!!

Het is nu een week geleden dat ik in het vliegtuig naar Australië stapte en ik heb een drukke week gehad. Ik kwam een dag te vroeg aan dus die eerste dag heb ik het hostel een beetje verkend. Maandag begon m'n week en we hebben gelijk een Sydney citytour gedaan, natuurlijk Sydney opera house en de Harbour Bridge gezien! De volgende dag zijn we met een catamaran wezen varen en hebben we een beetje gezwommen. Woensdagmiddag zijn we vertrokken naar het zogenoemde basecamp, een hostel ongeveer 2,5 uur rijden van het anders hostel af. Het hostel lag een beetje in de wildernis en ze hebben daar een baby kangaroo Tilly, heel schattig :) Donderdag gingen we sandboarden, heel gaaf (in de foto's kan je zien wat het is ;m)) en hebben we een klim van een uur naar boven gemaakt. Was lekker zweten, maar het uitzicht was het zeker waard! Bij het middageten bij het hostel kwamen er nog gezellig twee possums (buidelratten), moeder en kind, kijken. Er leven best veel possums bij het hostel dus af en toe kwam er eentje voorbij wandelen. Toen we 's middags nog naar het strand gingen l hebben we een wilde koala in boom gezien 🐨🐨 'S avonds was een ook nog een reptielenshow met allemaal lizards een slangen. Ik heb er heel veel vastgehouden en ook drie slangen. Dat was super leuk!! Vandaag zijn we oo dolfijnencruise geweest en we hebben een groep gespot! Ze waren best wel dichtbije de boot, maar we konden ze niet heel goed zien want ze kwamen maar half uit het water. Alsnog heel bijzonder natuurlijk! Morgen hebben we een vrije dag en zondag krijgen we een bondi beach tour. Nog maar week hier, maar toch al super veel gedaan! Het is nog steeds best wel wennen aan dit nieuwe leven met allemaal nieuwe mensen en ik vind het daarom nog wel moeilijk om alles waaraan ik gewend was te moeten missen. Het is wel fijn dat we dan een vol programma hebben zodat ik bezig blijf! Volgende week ga ik op surfkamp en ik zal wanneer ik weer tijd heb een nieuwe blog plaatsen!!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Joke booij:
    13 oktober 2017
    Wauw wat een bijzondere dingen heb je gezien al en wat veel. Toen ik zo jong was Als jij nu bent wilde ik ook altijd naar Australië. Super dat jij het wel durft. Kan ik lekker meegenieten via jouw blog.
    Xxx vanuit België
  2. Astrid:
    13 oktober 2017
    Jee wat een leuke dingen heb je al gedaan zeg!
    Super om je verhalen te lezen....en ja lichtelijk jaloers 🤔, als zal het idd soms best moeilijk zijn.
    Veel plezier en op naar de volgende blog xxxx
  3. Henny:
    15 oktober 2017
    Geweldig Marianne, wat heb je al veel bijzondere dingen meegemaakt in één week! Heerlijk om je blog te lezen...