Brisbane

20 november 2017 - Brisbane, Australië

Hoi allemaal :)

Het is alweer een poosje geleden dat ik wat geschreven heb dus hier weer een nieuwe update! Na Byron Bay ben ik doorgereisd naar surfer's paradise waar ik drie nachten ben gebleven. Ik was daar samen met een Nederlander die ik in Sydney had leren kennen, heel gezellig! Daarna ben ik vertrokken naar Brisbane waar ik nu nog steeds ben. Ik heb hier al heel veel leuke mensen ontmoet en ik heb twee hele goede vriendinnen gemaakt, Canadees en Duits, die bij me op de kamer liggen.

Ik heb inmiddels ook een baantje gevonden in een wharehouse waar we oude laptops moeten doorverkopen. Het is best zwaar maar gelukkig doe ik het samen met een vriendin wat het een stuk beter maakt!

Ik ben van plan om hier tot januari te blijven om wat te sparen.

1. Oma:
    20 november 2017
    Wat goed dat jij je zo staande kan houden in deze hele nieuwe omgeving. Goed om te lezen dat je al vriendinnen heb gemaakt en werk heb gevonden. We zijn erg blij met jouw reisverhalen. Liefs Oma en Opa
  2. Jeanine:
    20 november 2017
    Hi Marianne, wat leuk om te lezen hoe het met je gaat en wat je doet in Australië. Ik vind het echt heel stoer van je! Heb het goed daar verder en ik volg je met plezier! liefs Jeanine
  3. Joke booij:
    20 november 2017
    Zat van de week net te denken dat ik al een tijdje niets van je gelezen had. Gelukkig was het een goed teken omdat jij je lekker aan het amuseren bent. Heimwee een beetje over nu?
    Veel plezier in Brisbane de komende tijd.
    liefs tante Joke en Johan
  4. Henny:
    20 november 2017
    Fijn om weer wat van je te horen. Zo te zien heb je het prima naar je zin. Wat goed dat je een baantje gevonden hebt en zeker fijn om dat met een vriendin te kunnen doen!