Surfkamp 🏄🏼‍♀️

23 oktober 2017 - Byron Bay, Australië

Vorige week maandag ben ik om 7 uur vertrokken naar Spot X, een surfplek 9 uur met de trein van Sydney vandaan. Ik heb daar dinsdag tot en met vrijdag lessen gehad. De  omstandigheden om het surfen te leren waren niet ideaal,  omdat er een hele harde wind stond en daardoor was de zee heel heftig. De eerste les was best moeilijk, maar het is me gelukt om op mn surfboard te staan :) De volgende dagen ging het steeds beter! De lessen waren wel erg zwaar omdat de stroming heel sterk was en de golven de hele tijd op je inbeuken. Vrijdag ben ik vertrokken naar Byron Bay, 3 uur rijden van Spot X, waar ik de laatste twee dagen van m'n surfkamp heb afgemaakt. De zee was hier een stuk rustiger waardoor ewe nu wat verder de zee in mochten en op grotere golven konden surfen. De spierpijn en blauwe plekken waren het surfen helemaal waard!!

Zaterdag was Hanneke natuurlijk jarig. Het was wel heel raar om er niet bij te zijn en alleen even te Skypen.

Ik blijf nu nog één nacht in Byron Bay en dan vertrek ik naar Gold Coast, surfer's paradise, het begin van m'n East Coast travel. Daar blijf ik 3 nachten en dan ga ik naar Brisbane, waar ik een baantje hoop te vinden.

Ik begin steeds meer te wennen aan het reizen en de nieuwe mensen en ik kan steeds meer genieten :)

1. Joke booij:
    23 oktober 2017
    Wauw wat zie je er stoer uit op je surfboard. Gaat echt goed zo te zien. Veel plezier nog en succes met het solliciteren.
  2. Henny:
    23 oktober 2017
    Wat fijn dat je steeds meer kunt genieten. Stoer hoor dat surfen op zee, je krijgt niet alleen blauwe plekken maar vast ook spierballen. 😂 Wat een afstanden zeg, 9 UUR met de trein... We hopen dat het je lukt om werk te vinden waar je je prettig voelt. Succes met alles en tot het volgende blog.